Hejj alla läsare:D

Hejjsan alla! Idag har jag varit i skolan som vanligt o d va en slapp dag för vi har asa lång rast så d va gött! Sen blev d hem o träna brandy i manegen o han var GRYM då menar jag d!! Jag tränade först frihetsdressyr från marken ! Sen hoppade jag upp på han å red utan träns o sadel o red han utan d o han lyssnade jätte bra!! Han stannade när jag bad han o galopperade när jag bad han gjorde ev spansk skritt utan sadel o träns! Duktig pålle ! Han e BÄST!! Älskar dig min brandy!!!:))<3 ///Ronja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Eliteskäckarna Brandy&Phusan

Heej :D välkommen till våran blogg! här skriver vi om våra skäckponnies och våra liv typ ;). Brandy <3 Phusan <3

RSS 2.0