sorrYYYYYYY...... <3

HEEEEJSAN BLOGGEN!!!!! asså sry att jag inte har boggat på asalänge med jag har inte haft tid och jag har inte heller orkat.. hehee... idag var vi och hämtade en sadel som vi hade beställt t phusis hihi ♥ en wintec 500 jump cair :D den är as snygg :) vi får prova den i 7 days sen om vi inte ska ha den måste vi lämna tbx den i borås-.- där vi hämtaqde den och det är faan aslångt dit.... :@.. men men :/ hoppas den passar eller asså vi provade den idag men vi ska byta koppjärn till röd eller vit tror det blir vit faktist..... men imon ska jag nog rida ut en liiiiten runda :D phu älskar det. öronen går fram o tbx hehe :P igår va jag och red på ridskolan och ibörjan fick vi veta en sorsen sak...-- Dom har avlivat Catch The Flame på ridskolan :'( hon hade fått en alvarlig bihåleinflammation och det var så illa så det rann ut var ur ögonen.... :S och stackars hennes fodervärd Mikaela Larsson, dom hade verkligen kommit lång i ridningen tsm och särskillt i hoppningen.. :'( en stor kram fårn mej o phu ♥♥♥♥
kram lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Eliteskäckarna Brandy&Phusan

Heej :D välkommen till våran blogg! här skriver vi om våra skäckponnies och våra liv typ ;). Brandy <3 Phusan <3

RSS 2.0